Artikelen

maandag 13 maart 2023

Nieuwe spulletjes van Marianne...






Goeiemorgen allemaal...

Vandaag een paar voorbeelden die gemaakt zijn met nieuwe artikelen van Marianne. De zakjes topper was van februari maar ik had nog geen tijd gehad omdat ik druk was met nieuwe tekeningen maken! :-)... De 1e kaart heb ik gemaakt met de nieuwe artikelen van maart. De vlinder heb ik op het vellum van Marianne gestempeld en uit gestanst. Het dessinpapier is van het bloc Springtime. Voor het zakje met sokjes heb ik restjes dessinpapier gebruikt.

Gebruikte materialen zijn:

- LR0800

- CR1621

- TC0894

- CA3186

- LR0793

- Col1522

- LR0042

- LR0795 (bloem)

- Col1507 (vaandel)

Bedankt weer voor jullie leuke reacties! Groetjes van Anja
 

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er leuk uit, weer en je sokjes brengen me op een idee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit Anja !
    Ook de sokjes heb je leuk gedaan.
    Dat is heel leuk geven ,en krijgen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen