Artikelen

maandag 15 mei 2023

Tulpkaart...




Goeiemorgen allemaal..

Vandaag heb ik weer eens de tulpkaart om te laten zien..PS8137 en LR0795... Hetzelfde merk dessinpapier gebruikt als de vorige kaart, Craft O Clock, Vintage Love... De bloemen uit vellum ( CA3186) gestanst en bewerkt met inkt en een vleugje Glitter Glos.. De blaadjes komen van de langwerpige omklapmal, LR0608, die heb ik uit wit karton gestanst en bewerkt met inkt. De swirl is ook uit wit karton gestanst en daarna bewerkt met inkt..LR0670..Een mooi veertje er bij..:-)...

Bedankt voor jullie reacties!! Groetjes van Anja.
 

5 opmerkingen:

  1. Schitterend!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, het lijkt wel een mooi versierde kroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kroon is weer prachtig Anja !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anja, echt prachtige kaarten weer. Ik vraag me alleen af wat Glitter Gloss precies en waar ik het kan kopen. Ook welk merk je gebruikt. Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ria... Het is Glitter Gloss van Nuvo ( aqua shimmer) Tonic 888N...Bijna elke hobbywinkel verkoopt dat wel of kan het bestellen...Succes!! groetjes van Anja..

      Verwijderen