Artikelen

maandag 3 december 2012

Dromend meisje...



Hallo allemaal..

Deze kaart heb ik een tijdje geleden gemaakt, ik was bij Gerda in Nederhemert geweest en ze had toen van die héle mooie stempels...ja, jullie begrijpen het al :-), die moest mee naar Veenendaal natuurlijk!
Gebruikte materialen:
- LR0236 grote ovaal
- LR0241 tekstlabels
- CS0855 bijhorende clearstamps tekst
- LR0156 open bloem
- LR0228 takje
- Dessinpapier is van Maja Design
- stempelinkt is Memento Espresso Truffle

Ik wil jullie weer Hartelijk Dankjewel zeggen voor al jullie leuke en gezellige berichtjes! Ik heb m'n verjaardag weer achter de rug en ik hoop nu weer wat meer tijd te krijgen :-) :-)... Maar ja...die kerstkaarten !! Die zijn nog lang niet af! Ik denk ieder jaar weer dat het een "zelfgekochte" kaart gaat worden maar ik vrees dat het dit jaar écht zo is !

Hartelijke groetjes van Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten