Artikelen

donderdag 13 december 2012

Groetjes.....



 Beste allemaal.

Helaas lukt het me niet om veel te plaatsen...vorige week moest m'n moedertje onverwachts naar het ziekenhuis. Ze is nu wel weer thuis maar ze heeft héél veel zorg nodig, en vitamine L...gelukkig heb ik die nog op voorraad ! :-) :-)..
En gelukkig heb ik nog een paar kaartjes in mijn fotomap zitten :-)....dit is er een van. De veertjes (past er zó mooi bij) en het kantje heb ik bij Petra gekocht. Zelf vind ik die zeegroene/blauwe kleur van het dessinpapier zó mooi!
Deze materialen heb ik hiervoor gebruikt:

- Papicolor karton, wit.
- Dessinbloc Birds en Flowers PK908
- Vierkante mal LR0242
- Randmal LR0201
- Bloemen komen van de LR0168 en de 0169
- Spriettakjes LR0236
- Blaadjes LR0228
- Veertjes 12229-2907
- Anja's tekstlabels LR0241
- Clearstamps tekst CS0855
- Distress ink Iced spruce
- Pearlpen van Viva transparant ( voor de stipjes)
- Different Colors Little rose stempel S-00097

Ik wil jullie weer bedanken voor alle gezellige berichtjes !! En de nieuwe volgers...Hartelijk Welkom!

Hartelijke groetjes van Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten